خسته ام
 
دختر آسموني
دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, :: 19:23 ::  نويسنده : ريحون

خسته از همه چیزم دیگه کم اوردم هر کی تو جال خودشه نه یه مامان درست جسابی دارم نه بابایی همه به فکر مامانم ام اونم که فقط بلده دق دلیشو سر من خالی میکنه هر کار میکنم اخرم طلبکاره دیگه هیچی نمیخام دوست دارم تنها باشم فقط همین

 



نظرات شما عزیزان:

kbb
ساعت12:37---28 آذر 1391
پاسخ:اخ اخ اخ گفتی به خدا پیر شدم از دست زندگی دیگه دوست دارم چشامو باز کنم 10سال گذشته باشه

kbb
ساعت20:01---20 آذر 1391
پاسخ:oaaaaaaaaaah injaro bebin dash alie che ajab khubiiiiiiiiiiii?dadashii

پسر آریایی
ساعت12:18---30 آبان 1391
سلام. حالت چطوره دختر خانم؟

سری جدید Twilight اومده. پاسخ:khubam na baba mikhaaaaaaaaaaaaam man k ketabasho khundam albate midunam akharesh chi mishe vali bazam mikhaaaaaaaam


پسر آریایی
ساعت3:16---20 آبان 1391
سلام دختر آسمونی.

الان ساعت 3 نصف شبه. نشستم دارم دفتر نامه هاتو که دادی بهم میخونم.

با اینکه هیچ وقت پیش هم نبودیم اما انگار نبودنت بدجوری احساس میشه.

فقط میتونم بگم ایکاش روزگار یکم مهربونتر بود

ای کاش

ای کاش

ای کاش

ایکااااش
پاسخ:هیچوقت ای کاش های ما ادما تموم نمیشه زندگیه ما پر از اشتباهه پس ای کاش هم همیشه هست


پسر آریایی
ساعت12:55---16 آبان 1391
امروز از صبح داغونم، دارم دیوونه میشم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان